Het is alweer bijna november. “Wat?! Nu al november?”. Hoog tijd om wat aandacht te besteden aan kerst content. Hoe maak je jouw kerstactie origineel en extra speciaal in een dennenbos van kerstberichten?
Ga voor andere beelden/kleuren
Ga eens voor wat anders dan lampjes, kerstballen en sneeuwvlokken. Is jouw huisstijl wat strakker en met niet de standaard kerstkleuren? Probeer hier berichten mee te maken (Hornbach ging in 2020 voor ‘derde klusdag’, zie de afbeelding). Goede branding van je merk en je valt op tussen alle rood en goud-gekleurde kerst content. Zo blijf jij in de gedachten van jouw klanten rond de feestdagen.
Geen Merry Christmas! Maar, gourmet-ze!
De kerstgroet is een unieke kans om een persoonlijke kant van je bedrijf te laten zien. Maak hier dus gebruik van! Wens je klanten eens wat anders dan een fijne kerst. ‘We wensen je gezelligheid, gelach en veel half-gesmolten sneeuwpoppen!’, klinkt alweer een stuk origineler en persoonlijker. Een grapje, zolang je geen overheidsinstantie bent, kan best. Ook een foto van je team in kersttrui geeft een leuke, persoonlijke indruk.
Voeg waarde toe met je kerst content
Door een stapje extra te zetten met je kerst content zorg je voor meer naamsbekendheid, laat je een persoonlijke kant van je bedrijf zien of verras je mensen met een fijne kerst-kortingsactie in een tijd van veel aankopen. Die positieve indruk is een goede start van het jaar.
Maak meer van jouw kerst content! Briegel zet graag een persoonlijke kerstgroet of pakkende campagne voor je in elkaar.