Cookie Consent

Door op “Accepteren” te klikken, ga je akkoord met het opslaan van cookies op je apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk onze​​ Privacy Policy voor meer informatie.

Reyedar

Positionering

Strategie

Merkontwikkeling

Webdesign en development

Online en offline middelen

No items found.

Binnen 4 minuten een glasheldere diagnose stellen over de conditie van iemands oog: dat is de kracht van Reyedar.

Het merk Reyedar zal wellicht nog niet veel bellen doen rinkelen, maar deze veelbelovende startup timmert flink aan de weg met een revolutionaire oogmetingtechniek. Briegel helpt met de merkontwikkeling, het bedenken van een pay-off en de focus op de doelgroepen optometristen, onderzoekscentra en ziekenhuizen. 

Sneller, efficiënter, objectiever

Het product van Reyedar is gebaseerd op een bril die verbonden is met sensoren die draadloos communiceren met speciaal hiervoor ontwikkelde software. Met deze digitale oogmetingtechniek, gebaseerd op AI en deep learning, verloopt een oogmeting veel sneller, efficiënter en objectiever dan met traditionele meetapparatuur. Zo kun je met Reyedar al in een vroegtijdig stadium opsporen of iemand een oogaandoening heeft, zoals staar of glaucoom. Waar je met traditionele technieken gemiddeld 40 minuten kwijt bent voor een oogmeting, ben je met de comfortabele bril van Reyedar al binnen enkele minuten ‘klaar’. Dit ‘plug and play’ systeem zorgt ervoor dat je als onderzoekscentrum met Reyedar 12 personen per uur kunt testen in plaats van 2 patiënten per anderhalf uur. 

Een echte eye-opener 

Deskundig als ze bij Reyedar zijn op hun eigen vakgebied, hadden ze al in kaart gebracht voor welke doelgroepen hun product in aanmerking zou komen. Ook de catchy naam, een samenvoeging van Radar en Eye, was al bedacht. Maar je moet wel snel de markt op met het product en hiervoor een passende strategie ontwikkelen. Daar komt de expertise van Briegel om de hoek kijken. Zo hebben wij Reyedar geholpen met het aanscherpen van de positionering en de focus op markten voor welke het product een echte eye-opener is. Om de doelgroepen effectief te bereiken, hebben we een huisstijl ontwikkeld en de look & feel hiervan doorvertaald naar middelen als banners, flyers, visitekaartjes, advertenties en de website. Maar daarmee zijn we er nog niet. De volgende stap is het doorontwikkelen van een website voor dit jonge, veelbelovende merk. Zoals hun slogan ‘vertrouwd vooruitzien’ al impliceert, voorzien wij een toekomst vol perspectief voor Reyedar. 

Reach out

We geloven in co-creatie. Jij hebt kennis van jouw product, wij van strategie, creatie, brands en business. En we zijn beiden ondernemers. Dat schept een band. Neem de proef op de som. Laten we ideeën uitwisselen.